Wierd Juging on Europa dogshow!

30-08-2016 00:00

Wat we meegemaakt hebben op de Europa dog show valt niet te beschrijven!

Gelukkig hebben mijn lieve vrienden de opnames van ons (en ons rivaal uiteraard) gemaakt.

De opnames nemen was niet gepland, gewoonlijk neem ik, of mijn man, wat foto's. Door de samenloop van de omstandigheden kon mijn man niet meekomen, mijn fototoestel was te zwaar, dus, had ik op het laatste moment het tablet meegenomen. Tijdens de showing van mijn hond lette ik niet zoveel op de andere hond, maar als ik achteraf de opnames bekeken hebt, viel ik bijna achterover! Man, man, man, wat een contrast, wat voor een raar gedrag van de keurmeester. Ze wachtte tot hij stilstaat om het rozet aan hem af te geven, man, man, man!

www.youtube.com/watch?v=gVNJRUPITnc

www.youtube.com/watch?v=WEHNaJ0kKPg

www.youtube.com/watch?v=ZdnRLhEHw3w